2017. december 1., péntek

Event finished #sok

Te jó ég, ez volt a hetedik nanóm. És a novemberiek közül a negyedik, amit meg is nyertem. Iskolába mentünk, én meg a nano, basszus.

Szóval számoljunk:
  • 52377 szó*
  • 328899 karakter (elméletileg még mindig szóközök nélkül)
  • 95 oldal
  • két idővonal
  • 3 nézőpont (+3 a fősztoriból kilógó életképekhez)
  • legmagasabb napi szószám: 4112
  • legalacsonyabb napi szószám: 110
  • átlagos napi szószám: 1745
  • ww-ben elért legmagasabb szószám: 564 szó/30 perc
  • legeredményesebb ww: 353 szó/15 perc
  • az 50000-es cél a 25. napon teljesítve

Meg minden egyéb tanulság, ami nem statisztika:
  • az első nanovelemet vettem elő újra 6 év után. A történet egyébként már 9 éves (tejóég).
  • a második idővonal az első előtt 9 évvel kezdődik
  • Timmy szerint "Majd 9 év után újra kellene írni rólad. Kelle írnod vagy ami a fejemben volt, az volt a barátaival, és 9 évvel idősebb magánál." (wtf)
  • a hónap nagy részében szenvedtem, mint ólálka a jégen
  • de voltak részek, amiket kifejezetten élveztem írni. Leginkább olyat, amit eddig még sosem próbáltam meg semmilyen formában. A teljesen új részek sokkal jobban mentek. Meg az utcai lövöldözés. Az otthonos.
  • az egészségnek nem tesz túl jót a NaNo, se az alvásnak, de már iszonyúan hiányozna, ha nem lenne
  • főleg, hogy nem csak a régiek, de az újoncok is milyen jó arcok (és még párom is lett)
  • és rögtön két novelbe is integrálódtam (az a halloweeni sasjelmez tojással a hóna alatt *.*)
  • még elsősegély szitukat is dobtak össze, amiket aztán No ügyesen megoldott (láttunk el haslövést meg még egy random tagot is, akit leszúrt egy unikornis)
  • meg a legmélyebb writer's blockban simán ott volt a fél banda, hogy kirugdaljon belőle (és rögtön a sorsládából is kihúzták nekem az egész sztori alaptémáját így kihívásként)
  • plusz ugye a motivációs részletek (különös tekintettek a trollokra és a győzelmi Reynisre na meg a Sólyom Ezres ócskafa seprűre)
  • meg az idióta kihívások (és ugyanarra a kihívásra megírni majdnem ugyanazt tök más történet tök más szereplőivel tök random)
  • meg hogy páros lábbal kirúgtam magam a komfortzónámból
  • és életem leghosszabb angol jeleneteit is megírtam (kettőt is), és angolul észrevehetően gyorsabban pörög a szószám, viszont a nanorobotok nem számolnak rá pluszt a gondolatjelek hiányában
  • meg a 10 ww egy nap, és előbb a komplett klónháborúk, aztán a CSU teljes terjeszkedő háborúja (és Reynis megindította a támadást a Föld ellen)
  • egy napig Aldur Inbiis bőrébe is bújtam
  • és háziasítottunk egy madzagot is (dorombolt)
  • meg volt, hogy bőgtünk kollektíven
  • meg szereztünk egy halom klubtagságot (#elütsőclub #ólálkaklub #breakfastclub #tanszék #HuNosereg ésatöbbi, teljes listák az author biókban, mert azok is lettek)
  • de még mindig iszonyúan hiányoznak a sárkányok és a mágiahasználók ("valaki gyulladjon már fel légyszíves"), úgyhogy azért az 50k után őket is írtam picit
És akkor most előveszem a hónap közben szorgalmasan gyűjtögetett #majddecemberben listát. Meg alszom. Meg TGIO is majd.

*a NaNo robotok szerint. A LibreOffice szerint 50603.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése