2012. február 8., szerda

kösz a segítséget

Ma megint megtanított arra valaki – akit nemhogy együtt- de egymás mellett élésre is teljesen képtelennek és alkalmatlannak tartok –, hogy nem vagyok tekintettel a körülöttem élőkre. Hanyag, bunkó és antiszociális is vagyok amúgy. Azért azt megkérdezhettem volna spontán, ő vajon mi okon zárja a saját szobám ajtaját kívülről, a fürdő felől rám, de sajnos nem tettem. Fogok itt vitatkozni...

(De amúgy igen, ilyenkor mindig megfordul a fejemben, hogy Adam hogy reagál hasonló szituációkra.)

5 megjegyzés:

  1. Nem vagy hanyag, bunkó és antiszociális, csak koszos és neveletlen, jó? :D

    VálaszTörlés
  2. Adam... ööö, izé, ezt most inkább nem gondolom végig, jó? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD nekem van pár képsorom róla, meg néhány szívélyes kifejezés, ami ide illik :P

      Törlés
  3. Maradjunk annyiban, hogy bunkó és antiszociális. Hanyagnak nem mondanám :P :D

    VálaszTörlés