2012. március 11., vasárnap

limerickek

Régebbiek, iszonyat unalmas sulinap termékei. Non-fiction és fanfiction is van köztük, ja, meg saját sztoris is. (Garvan Noja karija, az utolsó meg a Csodaidőkhöz született.)


Rég nem voltam már ilyen fáradt
Délelőtt ásítottam párat
Aztán elaludtam
S miközben szuszogtam
Kreáltam álmokból egy várat


Volt egy fiú, Keith volt a neve
A feje matekkal volt tele
Nagy ritkán bepiált
Akkor is derivált
Rövid úton megőrült bele


Szigorú emberke volt Garvan
Azt hitték, a fejével baj van
Hős akart ő lenni
Háborúba menni
És feldobta talpát a harcban


Haragudott apjára Paul Yaan
Kiszakadt a születésnapján
Brendonhoz költözött
Külsősnek öltözött
És akkor mindez még csak hagyján...

2 megjegyzés:

  1. Az milyen már, hogy sokadszorra olvasom, és csak most esik le, hogy a "Paul Yaan", az mekkora csúsztatás? :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Meg mekkora spoiler az egész. :P Amúgy unokatesómékkal hívtuk így, egyrészt megkülönböztetés céljából, másrészt meg mert random hívtuk a két nevén, aztán valahogy összecsúszott. :)

      Törlés