2013. január 1., kedd

visszatekintő

Gondolkodtam rajta, mi mindent lehetne összegyűjteni, ami az elmúlt egy naptári évben történt velem, de bárhogy is gyűrögettem, hajtogattam a dolgot, csak nem akart az egész szépen, néhány szóvá összeállni. Voltak persze dolgok, amik azonnal eszembe jutottak, és amiket szépen ki is gyűjtöttem listába:
  –  óvodába mentünk a forradalmárokkal (legalábbis az őscsapattal)
  –  született egy új történet is
  –  lediplomáztam, beleugrottam fejest a tanárképzésbe
  –  szereztem jogsit
  –  megkaptam egy majdnem tíz éve várt ajándékot (jó, egy harmadát, mozifilm formájában)
  –  elolvastam 66 könyvet (~12520 oldalt a moly.hu számlálója szerint)
  –  végigcsináltam két NaNót (az egyikkel ráadásul 60000 szó fölé sikerült ugrani) az újszülöttel,
de volt egy csomó minden más is, amit egyszerűen nem tudtam ráncba szedve összegezni. Szereztem új szerelmeket, visszaszerettem régiekbe, fejest ugrottam új történetekbe, visszatértem régiekhez; jártam új utakat és ismerőseket, rajzoltam sokat (legalábbis többet, mint az elmúlt években), buszoztam még többet, voltam a világ királya, locsoltam virágot, úsztam és korcsolyáztam, másztam és csúsztam kötélpályán, segítettem (picit) falat felújítani és ettem pizzát. Álmodtam rengeteget, egy részükből történetet szőttem, írtam egy nagy halom beadandót, voltam badass vizsgán és teljesítettem legjobbként a csoportból dilis tárgyat. Találkoztam barátokkal, nyertem egyetemi totón, eltöltöttem két napot a Kavenben, az év első napján meghalt a kedvenc szereplőm, az utolsó napjának hajnalán rosszul lettem. Vettem át megőrzésre olyannak küldött ajándékot, aki az életem felét az ablakpárkányról követi figyelemmel, és nevettem, sírtam, öleltem annyit, hogy a mennyiségéről számot adni nem tudok.
Az viszont biztos, hogy ha összeszámolni, elmondani úgyse tudom, megköszönök mindent, és azokat is, akik egy-egy apró szegletén vagy akár az egészen végigkísértek, és kívánok mindenkinek boldog, áldott, békés, szeretettel, egészséggel és kívánság szerint minden pozitívval teli új évet. :)

1 megjegyzés:

  1. Jaj, tényleg, rengeteg pizzát ettünk idén... x.x És iii, téll, egyetemi totó! :D És badaaaaaaaaass vizsga és csomag, iii...
    Szóval neked is boldogot. __

    VálaszTörlés