2013. április 19., péntek

magándivat

Ajándék apropóján végre leültem megrajzolni a pólókat, amiket már rég akartam. Mese is van hozzájuk: a fás a lithanus banda egyenpólója, már ha az ilyet lehet egyennek nevezni. Mindenki magának rajzolja és írja saját pólóra (vagy egymásnak, ha olyan kedvük van és van kivel cserélni), szóval mindenkién másmilyen a fa meg az elrendezés, és van, akié sokkal szebb, mint ez, meg van bénább is persze.
A sárkányosról meg annyit, hogy ha megéri a szülinapját, Adam ilyet rajzolt volna Nairának. Nagyjából a kivitelezés is hasonló lehetett volna.^^




4 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon baba lett mindkettő. És a harmaTik még le is maradt... Pedig felkerülhetne az eleje. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. baba? az milyen?^^ am azt biztonsági okokból nem tettem még ki, de majd... :)

      Törlés
    2. Ne már, hogy nem hallottad még, h nagyon baba. :D És oksa, a safety precaution érthető.

      Törlés
    3. oké, h tájékozatlan vagyok, de ha hallottam is, akkor is hülyén hangzik :D ilyeneket nem jegyzek meg, zsvah^^

      Törlés