2017. július 3., hétfő

VOLT 2017

16 év várás, óra közben hírlevél, gyerekek most szünet, karácsonyi jegy, szombatra is, bringával feltekerés, még csak jegykiváltás, addig vigyázok rá neked, beállás, Faint, vigyorogva tekerés, creepy nézés, Dragon Ball, random mászók mindenütt, nem hiszem el hogy itt vagyok és ők is itt vannak, shut up, Chester élőben üvölt, türüttürüttü-tűtű, everybody's damn cute, akarsz nyakba ülni?, erre vártam 11 éves korom óta és most itt ülök a világ fölött, the sun goes down, befogadom, elteszem, elviszem, megtartom, fejfájás, hasgörcs, boldogság, kis éjszakai ágyazás közben bőgés, másnap dolgozás, világról nem tudomásvétel, valóságból kilépés egész héten, megint felbicikli, tavaly már voltál, Bucky új számot kap, napi karszalag elfogyott, hol vagytok, itt ülünk egy raklapon, hoppá lángoló valaggal rohanunk ki a pokolból, én is voltam kamasz de ezeket valaki csapja agyon, figyelem eső és erős szél várható, feel the thunder, bőrig ázás, if you get wet I get wet, az életünkért táncolunk és tombolunk (idén is, de ez most összehasonlíthatatlan), I'm so sorry, pain you made me a believer, sárban csúszkálás, kijáratnál ölelés, száraz pulcsi, hajszárító, forró tea és kád víz, másnap munka, alig fáztam meg, 22 km bringa, kis halál, életem második leglassabb ágyazása, séta a repcében, elkerülés a bringaúton, boldogság, világszeretet, energialöket, és még két hónap hátravan a nyárból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése