2012. február 21., kedd

Konflikttypen

Mire jók a pedes tárgyak: azon kívül, hogy tök jó hangulatban töltünk el másfél órát, ami már önmagában nagy ajándék a heti káoszban, ma például leteszteltem, konfliktuskezelés szempontjából milyen típus vagyok. Jó, nem igazán vágott földhöz az eredmény, valamelyest azért ismerem magamat, meg torzított az is, hogy több helyütt egyszerűen egyiket se választottam volna a két opció közül. Azon azért mondjuk meglepődtem, hogy ugyan a problémamegoldó típusba tartozom leginkább, az alkalmazkodásra összesen 3 pontot kaptam (a 30 kérdésből, a többi a maradék 4 kategória között valamivel egyenlőbben oszlott meg), de aztán megnyugodtam, Adam túlszárnyalta ezt is a mindössze 2 pontjával. Igaz, versengésre héttel többet kapott, mint én, konkrétan a válaszok több, mint harmada versengő típusra vall nála - erre mondjuk még számítottam is, de hogy a kompromisszumkereső típusba is belefért a válaszai egyötöde, az enyhén meglepett azért. Mentségére legyen mondva, két helyzetben kötött kompromisszumot: konfliktuskerülés és alkalmazkodás helyett. (Ahogy utólag leszűrtem, az alkalmazkodás jelen esetben az önfeladás szinonimája nála.)
És most főszereplő lelkivilágának további elemzése helyett felépítem most már tényleg Hadrianus falát.

1 megjegyzés:

  1. "Ahogy utólag leszűrtem, az alkalmazkodás jelen esetben az önfeladás szinonimája nála."
    nyehee, hát ez akkora... XD

    VálaszTörlés