2012. február 26., vasárnap

open road

Amikor besorolt mellém a pirosnál a rendőrkocsi, akkor még csak tudomásul vettem valahol a periférián. Aztán annyira lassan váltott a lámpa, hogy muszáj volt átpislognom balra, a két rendőrsrác addigra látványosan és egyértelműen bámészkodott mellettem unalmában. Engem ugyan nem zavar, ha jót szórakoznak a pirosnál szerencsétlenkedő tanuló lányon, de legalább olyan jót szórakoztam rajtuk én is, mikor zöldnél egyszerűen elfelejtettek elindulni a nagy vigyorgásban.
És végre eljutottam a "hová rohansz?" szintre a "nyomd már neki" levelről. Ami nem jelenti azt, hogy ne csesznék el állandóan valamit, amit előtte hibátlanul sikerült már. Önbizalom, összeszedettség. (Papám is mindig megmondta, hogy csak a szétszórt kajlasággal kéne kezdeni valamit.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése